MINIHOME

Kis lakások, egyterű otthonok, lakberendezési terveken, látványrajzokon. Követhető stílusok, tértágító trükkök, dekorációs tippek, rám jellemző belső térkialakítással.

Friss topikok

Linkblog

Kezdjük az elején

2011.01.22. 17:01 - minihome

Címkék: kis lakás tippek lakberendezés garzon

Ha egy kis lakás, garzon funkcionálisan jól múködik ahhoz elsőként az kell hogy minden családtag saját életteret tudjon kialakítani benne, és minden tevékenységnek megfelelő helyet találjunk illetve alakítsunk ki.

Szóval rendszerezzük mit is akarunk csinálni otthon és állítsuk őket fontossági sorrendbe.

Tűnődjünk el azon hogy szolgálja otthonunk az életformánkat , vegyük számba a helyiségeket, mert nem mindegy hogy pl. otthon dolgozni is akarunk, rendszeresen főzni, vendégeket fogadni vagy szinte csak alvásra használjuk és tv nézésre .

Más elvárásai vannak egy házaspárnak, más ha már van kisgyerek, más egy idősebb embernek, vagy egy fiatal egyedülállónak.Ez estben megengedhetjük magunknak azt a luxust hogy csakis a magunk kedvére alakítsuk át az otthonunkat.

Épp ezért egy szinglinek egy garzon hihetetlen jó megoldást jelent, nem kell nagy teret takarítani, rendben tartani, elengedhetjük a fantáziánkat, izgalmas stílust próbálhatunk ki és ha nem tetszik átvariáljuk ahogy nekünk tetszik.

Nézzük végig kritikus szemmel a jelenlegi elrendezést és döntsük el mihez ragaszkodunk, színekhez, bútorokhoz, szokásokhoz.Válogassuk át  meglévő tárgyainkat és már lehet ezzel is sokat tettünk hogy enyhítsünk a tér szűkén...:-)

Az én kis szinglikuckómnál is eldöntöttem pár dolgot, és ragaszkodtam néhány szokásomhoz.

1. Legyen külön hálórész mert szerettem volna vidéki barátnőimet fogadni, akár ottalvással is, tehát mindenképpen szeparált hálót és vendégágy kialakításásra lehetőséget

2. Megszoktam hogy inkább fürdöm és az akkori lakásban nem volt csak egy zuhanytálca, tehát kell hogy egy fürdőkádat valahogy betegyünk.

3.Szeretek főzni tehát praktikus , minimálisan de jól felszerelt konyha kialakítására is igény tartottam

4. Tervezőasztal kialakítása,hobbi varrógép elhelyezése

5 Gardrób!!!!!!!!!!...:-).

6.Imádtam a piros színt, a régi fotelemet amit magammal cipeltem, és a kutyámat is magammmal vittem kis időre....

Tehát elsőbbséget élvezett a magányra alkalmas zug, a sokféle célra használható nappali, munka- és hobbitér, és vendéglátásra szolgáló dolgok elhelyezése, a pirosss......       illetve a napi 'wellnesem' :-)

És mindenre találtam megoldást     ...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minihomehamarani.blog.hu/api/trackback/id/tr372605310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaposztaslangos 2011.01.22. 23:10:27

Anitam nagyon jo a kep!Gratula a bloghoz!
süti beállítások módosítása